Eerste week - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Larissa Manshanden - WaarBenJij.nu Eerste week - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Larissa Manshanden - WaarBenJij.nu

Eerste week

Door: Larissa Manshanden

Blijf op de hoogte en volg Larissa

11 November 2013 | Australië, Brisbane

Vandaag maandag 11 november 2013 zit ik alweer een week in Australië. And i love it!! Ik geniet van het weer, het is hier nu rond de 27/30 graden. In de avond koelt het wel af waardoor ik het koud heb en de rest niet, maar volgens Paula hadden alle Europese au pairs die ze hebben gehad daar last van. Ik zal jullie wat vertellen over mijn eerste week.

Maandag je wordt wakker ligt in een vreemd bed vreemd huis maar je bent in fucking Australië. Ik keek uit mijn raam en ik heb echt een geweldig uitzicht. Je hoort de volgens zingen en je wordt er helemaal blij van. Ik mocht die ochtend lekker uitslapen en Paula bracht de kinderen naar school. Dat was heerlijk want ik kon wel wat slaap gebruiken. In de ochtend/middag zijn Paula, Toby en ik in de auto gestapt en hebben we wat rondgeren om mij alles te laten zien, we zijn naar de school van Will geweest naar de shops en naar het strand om te kijken hoe ver het was , 20 minuten hoe geweldig. We hadden die dag heerlijk gezwommen en in de Spa geweest mijn god wat heerlijk was dat i love iT!! Kane had een rijles voor me geregeld omdat ze hier links rijden en het is wel zo makkelijk als je even de regels weet. Links rijden het is zo wennen, het is zo raar als je zo gewent bent aan rechts. Maar het ging super goed je moet het een paar keer doen en dan weet je niet beter. De kinderen zijn al helemaal aan me gewent komen al lekker tegen me aanzitten en knuffelen totaal niet verlegen. Ik moet nog wel even wennen aan kinderen en dat ze zoveel aandacht vragen. Vooral Toby die volgt me overal waar ik ga en sta en wilt graag alles samen doen. Ik ben bekaf als ze op bed liggen. De rest van de week ging alles zijn gangetje en ik ben erg snel gewent aan alle routines. Op woensdag heb ik lekker de hele ochtend en begin van de middag vrij omdat Toby dan naar kinderdagverblijf gaat. Vrijdag is hier een Relax avond we drinken wat biertjes en eten makkelijk. Op zaterdag zijn Kane, Will, Toby en ik naar het strand geweest dit was echt heerlijk. Het water was lekker en de kinderen konden lekker surfen. Na een tijdje zijn we nog naar het park geweest om mij alles te laten zien. In de middag kwam de beste vriendin van Paula met haar twee dochters zwemmen en bbqen. Zondag ochtend was een heerlijke relax ochtend beetje schoonmaken opruimen en niksen. In de middag zijn we nog even een uurtje naar het strand geweest en op de terug weg maar huis gingen we op zoek naar kangoeroes. Een kangoeroe vinden in Australië is denk ik net zo makkelijk als het vinden van een koe in Nederland. We hebben er echt een hele hoop gezien super leuk! Ik ga nu heerlijk genieten van mijn. Tweede week en jullie horen snel van me!

  • 11 November 2013 - 06:08

    Iris:

    Oh schat wat leuk om allemaal te lezen! Zo opgelucht dat je het allemaal naar je zin hebt! Gelukkig spreek ik je al veel via de app. Maar blijft leuk om te lezen. Geniet ervan buddy. Dikke kus!

  • 11 November 2013 - 07:38

    Karin:

    Heey nichtje wat fijn dat je het zi naar je zin hebt erg leuk om je verslagen te lezen veel plezier en succes !xxx

  • 11 November 2013 - 07:52

    Lisa:

    Leuk om te lezen dat het tot nu toe bevalt! :) Fijn ook dat die kids al aan je gewend zijn, maakt het een stuk makkelijker om je thuis te voelen denk ik! Have Fun!

  • 11 November 2013 - 15:27

    Jack:

    Hoi Meisje, wat ben ik blij dat je het zo naar je zin hebt. Zo te lezen ben je ook in een leuk gezin terecht gekomen. Ik vind je reisverslagen ook heel leuk, zo blijven wij ook op de hoogte van wat je allemaal meemaakt. Ik wens je nog heel veel plezier daar down under en geniet nog maar lekker van het mooie weer daar, want hier word het steeds kouder. Ik kijk nu al weer uit naar je volgende verslag. kussss Pa

  • 11 November 2013 - 18:05

    Anja En Ben:

    Hoi Larissa, altijd leuk om die verhalen van down under te lezen en met een blog gaat dat eenvoudig. We zijn zeker van plan om jou berichten te blijven volgen. We hopen dat je het erg naar je zin zult hebben. Dat gaat zeker lukken als we lezen hoe je daar bent gestart.

  • 11 November 2013 - 19:52

    Ron En Irene:

    Hoi larissa

    Leuk te lezen dat jij het naar je zin hebt in Australie. Lijkt mij ook wel apart om links te moeten rijden. Geniet maar van die warmte daar. Ik moest vanmorgen de autoramen al krabben vanwege de nachtvorst.
    Kijken uit naar je volgende verslag.

    Groetjes ron en irene

  • 11 November 2013 - 20:34

    Manon:

    Brrrrrr wat is het koud hier! Geniet maar van het heerlijke weer. Erg leuk om te lezen dus blijf schrijven! Dikke knuffel en kus!! Ps ik moet maar eens gaan kijken hoe skype ook alweer werkt. Haha

  • 12 November 2013 - 22:45

    Kim :

    Ah wat heerlijk om dit te lezen.
    Super goed om te horen dat je het na
    je zin hebt! Lekker blijven genieten laa
    & vooral van het weer!!

    Dikke kus xx

  • 19 November 2013 - 06:48

    Annet:

    Wat super om te lezen dat het zo goed gaat.
    Stuur maar een beetje zon richting Nederland, want hier gaat het koud worden.
    Larissa, blijf genieten van deze heerlijke maanden.
    Groetjes uit Hoogland

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Brisbane

Australië

-

Recente Reisverslagen:

23 Januari 2014

Week at the farm

01 Januari 2014

kerst en oud&nieuw

09 December 2013

Zomer

20 November 2013

They call me Wendy

11 November 2013

Eerste week
Larissa

Actief sinds 24 Okt. 2013
Verslag gelezen: 201
Totaal aantal bezoekers 4328

Voorgaande reizen:

01 November 2013 - 01 Augustus 2013

Australië

Landen bezocht: