They call me Wendy - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Larissa Manshanden - WaarBenJij.nu They call me Wendy - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Larissa Manshanden - WaarBenJij.nu

They call me Wendy

Door: Larissa Manshansen

Blijf op de hoogte en volg Larissa

20 November 2013 | Australië, Brisbane

Tegenwoordig luister ik naar de naam Wendy! Will had aan Paula bevraagt voordat ik er was waar de nieuwe au pair vandaan kwam. Dus Paula had uitgelegd dat ze uit the Netherlands kwam. Dus had Will tegen zijn schooljuffrouw gezegd dat hun volgende au pair Wendy uit Neverland was dus vanaf nu heet ik Wendy.

Verder kan ik niet geloven dat ik alweer aan mijn derde week hier bezig ben. Ik voel me in het huis helemaal thuis en het gezin is echt helemaal top. Bundaberg maakt zijn eigen rum, dus ik moest er ook aan geloven om rum te gaan drinken. Heb nu een heerlijk mixje gevonden voor de rum. Witte rum met soda water en een beetje limoen licuur. Het wordt hier nu steeds warmer nu de zomer dichterbij komt. Maar afgelopen zondag hebben we een storm gehad. Hele heftige regen en onweersbuien en op sommige plekken hagel zo groot als een tennisbal.

Verder is er niet zo heel veel meer gebeurt. Ik wou jullie nog wel even allemaal bedanken voor de lieve berichtjes! Erg leuk om te zien dat jullie de verhalen leuk vinden ik zal ermee door blijven gaan!

XXX

  • 20 November 2013 - 07:41

    Karin:

    Heey meis fijn dat je het zo naar je zin hebt geniet ervan en wat heerlijk gewoon zomer!!!!

  • 20 November 2013 - 07:57

    Iris:

    Haha schat! Je hebt geen keuze, je MOET door blijven gaan. Geniet ervan kiddo, fijn dat je t naar je zin hebt. Liefs, xx

  • 20 November 2013 - 09:16

    Kim:

    Haii Wendy, hahaha, echt geniaal!
    Super leuk om weer even iets te lezen.
    Havefun moppie, lekker genieten van het warme weer, want hier gaan we kapot vd kou!

    Loveuu xxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Brisbane

Australië

-

Recente Reisverslagen:

23 Januari 2014

Week at the farm

01 Januari 2014

kerst en oud&nieuw

09 December 2013

Zomer

20 November 2013

They call me Wendy

11 November 2013

Eerste week
Larissa

Actief sinds 24 Okt. 2013
Verslag gelezen: 200
Totaal aantal bezoekers 4329

Voorgaande reizen:

01 November 2013 - 01 Augustus 2013

Australië

Landen bezocht: