Zomer - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Larissa Manshanden - WaarBenJij.nu Zomer - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Larissa Manshanden - WaarBenJij.nu

Zomer

Door: Larissa

Blijf op de hoogte en volg Larissa

09 December 2013 | Australië, Brisbane

Hallooo,
hier weer even een bericht van leven vanuit het zonnige Australie! het is hier ondertussen zomer en prachtig weer, soms zelf een beetje (te) heet. maar gelukkig is daar het zwembad of de aircokamer om verkoeling te zoeken. het is weer een tijdje geleden dat ik wat heb geschreven over mijn tijd hier maar dat komt omdat er niet echt heel veel spannende dingen gebeurt zijn. Paula en Kane hebben het erg druk op hun werk en zijn daardoor helemaal gesloopt van de lange dagen. maar over 1 week hebben de kinderen zomervakantie en over twee weken heeft Paula twee weken vakantie. dus dan is er genoeg tijd om leuke dingen te doen. gister hebben we de kerstboom opgezet en dat is heel raar om te doen in je bikini met 28 graden in de namiddag. niet echt het kerstgevoel wat we gewend zijn. maar ik kan er prima aan wennen. kerst is hier een grote gekte. in de winkelcentrums vind je overal een Santa waarmee je op de foto kan, en de kinderen geloven heilig! verder ben ik nog met Toby bij de Botanic gardens geweest waarbij ik eerst verdwaald was waar ik heen moest maar na een omweg heb ik het toch gevonden. dit is een groot park met allemaal aparte vogels en eenden en heb ook schilpadden gezien. het is wel erg mooi om er rond te lopen. verder ga ik deze week nog genieten van mijn 'rustige' week voor de vakantie en van mijn voorlopig laatste vrije woensdag! En het allermooiste van alles is dat
Renkse hier komt werken in bundaberg!
sterkte in de kou ik geniet heerlijk van de zon en 32 graden!

xxx

  • 09 December 2013 - 06:46

    Babette:

    Hoi Larissa,

    Wat gaaf om al je verhalen te lezen somige dingen komen me ook bekend toen ik er 3 weken was,

    Geniet er nog lekker van en op naar je nieuwe reisverslag.


    Gr. Babette

  • 09 December 2013 - 10:07

    Jack Manshanden:

    Hoi Larissa, het lijkt mij inderdaad ook heel vreemd om kerstmis in je zwemkleding te vieren haha.
    Verder is het heel leuk om te lezen wat je allemaal mee maakt, veel plezier nog daar.
    Groet Pa.

  • 09 December 2013 - 13:23

    Daan:

    GEZELLIGGGGG

  • 09 December 2013 - 19:34

    Marlot:

    En nu nog oliebollen eten op het strand ;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Brisbane

Australië

-

Recente Reisverslagen:

23 Januari 2014

Week at the farm

01 Januari 2014

kerst en oud&nieuw

09 December 2013

Zomer

20 November 2013

They call me Wendy

11 November 2013

Eerste week
Larissa

Actief sinds 24 Okt. 2013
Verslag gelezen: 209
Totaal aantal bezoekers 4331

Voorgaande reizen:

01 November 2013 - 01 Augustus 2013

Australië

Landen bezocht: